فلزیاب دفینه

فروش برترین دستگاه ها ی طلایاب و فلزیاب و ... اورجینال

فلزیاب دفینه

فروش برترین دستگاه ها ی طلایاب و فلزیاب و ... اورجینال

فلزیاب بلاک هاوک،blac havac

فلزیاب بلاک هاوک




فلزیاب بلاک هاوک




فلزیاب بلاک هاوک

فلزیاب بلاک هاوکReviewed by فلزیابonApr 7Rating: 5.0فلزیاب بلاک هاوکفلزیاب بلاک هاوک بسیار کارامد است مکان فلزات باارزشی چون طلا و نقره را به راحتی و سرعت هر چه تمام در آخرین عمقی که یک فلزیاب می تواند نفوذ کند، پیدا کند.

فلزیاببلاک هاوک بسیار کارامد است که کاربر را قادر می سازد تا مکان فلزات باارزشی چون طلا و نقره را به راحتی و سرعت هر چه تمام تر در آخرین عمقی که یک فلزیاب می تواند نفوذ کند، پیدا کند.

این دستگاه به طور خاص برای جویندگان و کاشفان گنج طراحی شده است . بالانس زمین در این دستگاه به سرعت و اتوماتیک انجام می شودومثل دیگر دستگاه های پالسی زمان زیادی نمی برد.

Black Hawk

یکی از مزایای این دستگاه منحصر به فرد پالسی او کی ام این است که می توان آن را تقریبا در همه ی زمین ها به کار برد.این دستگاه به مواد معدنی و یا ماسه ها و سنگهای سیاه (که همه دستگاه های دیگر را به خطا می اندازند ) هیچ واکنشی نشان نمی دهد.

این فلزیاب (طلایاب)بسیار قوی می تواند با لوپ معمولی یک سکه طلارا درعمق ۴۵ سانتی و اشیا بزرگتر طلایی و نقره ای چون صندوقچه های طلا را تا عمق ۸ متری و حتی بیشتر بیابد.

فلز یاب بلاک هاوک تنظیمات خاصی و جداگانه ای برای حذف سیگنال های اضافه دارد که باعث می شود نتایج کار بسیار بهتر شود و همچنین نوع عملکرداین فلزیاب (طلایاب)را تا بالاترین نحو در تطابق با خاک محل تنظیم کند.

بنابر این بلاک هاوک را میتوان در زمین های متفاوت با خاک های متفاوتی چون خاک سنگی ، خاک های حاوی مواد معدنی زیاد، بیایان، ساحل، خاک رس ، مناطق کوهستانی، مکان های دور افتاده، بوته زار و شوره زارها به کار برد.


بابه کار بردن یک پردازشگرقوی ۶۰۰ مگا هرتزی در این دستگاه :این دستگاه برای کاشفان گنج و افرادی که به دنبال رگه های خالص طلای طبیعی میگردند طراحی شده است تا آن ها بتوانند طلا و اشیا فلزی ارزشمند چون موارد زیر را پیدا کنند:

دفینه ها وگنجینه های مدفون
ابزار و لوازم قیمتی باقی مانده از جنگ های قدیمی
قطعات و رگه های خالص طلا
جواهرات طلا و نقره ( انگشتر، سکه، گردنبند، دست بند )
رگه های طلای طبیعی موجود در خاک، معدن نقره، و دیگر معادن با ارزش

فلزیاب (طلایاب) بلاک هاوک داری شاخصه هاو مزایای زیردر مقایسه به بقیه دستگاه های موجود در بازار است:پردازشگر نوری سریع و قوی منحصر به فرد ۶۰۰ مگاهرتزی
با ترکیب پیشرفته ی تکنولوژی پالسی منحصر به فرد اوکی ام و با سنسورجدید و مدرن اس سی ام آی قدرت تشخیص عمق وتفکیک فلزات (ارزشمند) آن بالا رفته است.
برنامه ریزی قوی و پیش رفته این دستگاه کار با آن را بسیار راحت کرده است.
جستجو در شب با لامپ ال ای دی و لامپ روشنگر پس زمینه با قابلیت تنظیم بسیار راحت تر شده است.
تفکیک کردن بین فلزات آهنی و فلزات رنگین و امکان حذف فلزات بی ارزش.
هدفون بی سیم برای کار بی صدای دستگاه و برای اینکه کار با دستگاه توجه دیگران را به کارجستجوی شما جلب نکند.
تنظیمات مختلف جهت بالا بردن عملکرد دستگاه در خاک محلی شما.(تنظیم شروع سیگنال، تاخیر،حذف تداخل امواج و مواد مزاحم، تنظیم حساسیت)
باطری خارجی قدرتمند که تا ۶ ساعت کار می کند.
یافتن اشیا بسیار کوچک چون قطعات طلا ، سکه ها و یا جواهرات با لوپ ۱۶ سانتی متری به صورت خیلی راحت و سریع برای کاربر.
لوپ ۱۵۰ در ۱۵۰ (به انتخاب کاربر ـ جزو لوازم اصلی دستگاه نیست و درصورت درخواست شما ارائه میشود )که امکان کاوش اشیا فلزی مدفون و به خصوص دفینه ها و گنجینه ها را تا عمق ۸ مترو بیشتر را می دهد.
شارژر سیار ۱۲ ولتی برای شارژبا باطری ماشین در بیرون از شهر(اختیاری ـ جزو لوازم اصلی دستگاه نیست و در صورت درخواست شما ارائه می شود.

فلز یاب(طلایاب) بلاک هاوک نه تنها قادر است سکه ها ، انگشتر و جواهرات را پیدا کند بلکه وسیله ای بسار مناسب برای تشخیص قطعات طلا ورگه های خالص طلا موجود درمعادن یا کوهستان ها می باشد.

با لوپ ۱۶ سانتی آن می توان طلا ها ی خالص طبیعی و اشیا بسیار کوچک در زمین های سفت و سخت و کوه های سنگی پیداکرد .

دستگاه بیسیک بلاک هاوک با یک لوپ ۳۶ سانتی متری ارائه می شود .شما می توانید دو لوپ دیگر هم بسته به نیاز خود به آن اضافه کنید :

لوپ ۱۵۰ در ۱۵۰ سانتی برای یافتن هدف های بزرگتر در عمق بیشتر و لوپ ۱۶ سانتی برای جستجوی سریع برای قطعات ریزتر و کوچک تر می باشند.
عموق کاووش ۸ متر
گارانتی ۲ سال

،فلزیاب اف اس ترمواسکنFs Thermoscan


Fs Thermoscan



Fs Thermoscan

Fs Thermoscan

Fs ThermoscanReviewed by فلزیابonApr 8Rating: 5.0Fs ThermoscanFs Thermoscan بهترین مکمل ای EXP4000 و EXP 5000 که به طورمستقل و تنها هم میتوان از آن استفاده کرد ردیاب دو پرتاب کننده لیزری برای نفوذ در زمین استفاده میکند

Fs Thermoscan بهترین مکمل ای EXP4000 و EXP 5000 که به طور مستقل و تنها هم میتوان از آن استفاده کرد .سیستم کار آن به این صورت است که کوچکترین تغییر در دمای خاک منطقه را تشخیص میدهد .

افراد حرفه ای در کارهای باستان شناسی میدانند که حفره ها یا دفینه ها با ایجاد گاز در اطراف خود دمایی متفاوت از دمای محیط اطراف خود دارند و به همین خاطر بعضی افراد برای گنج یابی از دوربین های دقیق حرارتی استفاده میکنند .

این فلزیاب علاوه بر سیستم حرارتی از دو پرتاب کننده لیزری برای نفوذ در زمین استفاده میکند که هم موقعیت هدف و نقطه مورد اسکن را مشخص میکند و هم در گرفتن تصویر بهتر قدرت دستگاه را بالا می برند.

مساحت مورد اسکن آن ۵۰×۵۰ میباشد که ۲۵۰۰ متر مربع در یک اسکن کامل می باشد .اگر با سیستم ای اکس پی ۴۰۰۰ از آن استفاده شود میتواند تصویر گرفته شده از منطقه را هم بر روی دستگاه نشان داده وذخیره کند

و بعد با کامپیوتر آن را تحلیل کرد و اگر به طور مستقل استفاده شود میتواند وجود دفینه یا تونل و حفره را در آن منطقه تشخیص بدهد اما بدون استفاده از سیستم ای اکس پی ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ تصویری نشان نمیدهد .

از دو سیستم حرارتی و مادون قرمز در این دستگاه استفاده شده است به همین خاطر حتی سایز و اندازه اتاقک یا هدف را هم میشود با آن تعیین کرد .

اندازه کوچک آن و فدرت نفوذ آن از راه دور این وسیله را برای اسکن و بررسی نقاط دور از دسترس مثل قله کوهها و صخره ها و پرتگاه ها بسیار مناسب ساخته است .

ردیاب تی دی مکس،td-max

ردیاب TD-MAX




ردیاب TD-MAX



ردیاب TD-MAX

ردیاب TD-MAXReviewed by felezyabonMay 16Rating: 5.0ردیاب TD-MAXردیاب TD-MAX بهترین و جدیدترین ردیاب دیجیتال دنیا.این دستگاه جدیدترین سیستم ردیاب شرکت deepfinders دیپ فایندرز میباشد

ردیاب TD-MAX بهترین و جدیدترین ردیاب دیجیتال دنیا.این دستگاه جدیدترین سیستم ردیاب شرکت deepfinders دیپ فایندرز میباشد که توسط مهندسین این شرکت طراحی شده است.

علیرغم دیجیتال بودن سادگی این در دستگاه این سیستم را به یک سیستم مورد علاقه کاووشگران تبدیل کرده است .استفاده از تراشه دیجیتال برای ارسال دقیقتر سیگنال و استفاده از چند سیگنال با چند ساختار این سیستمک را به یک ردیاب منحصر به فرد تبدیل کرده است .

عمق کاووش وشعاع کاووش بالا همان چیزی است که کاووشگران به دنبال آن می باشند.این سیستم تمام این نیاز ها را برطرف کرده است .عمق کاووش ۲۵ متر و شعاع ۷ کیلومتر.

مد حذف مواد زائد که در سیستم جدید شرکت deepfinders گنجانده شده است یکی از مزایای بزرگ این سیستم ها میباشد.اگر به دنبال سیستمی برای پیدا کردن طلا در فاصله های دور هستید ما به شما این محصول را معرفی میکنیم.


امکانات :
استفاده از تراشه دیجیتال برای ارسال سیگنال با دقت هزارم هرتز
استفاده از فرکانسهای رادیویی لحظه ای
استفاده همزمان از چند فرکانس برای تحلیل بهتر هدف

مد تست هدف برای حذف اهداف بی ارزش
ارسال همزمان چند فرکانس با چند ساختار
عمق کاووش ۲۵متر و شعاع ۷ کیلومتر
گراند بالانس دیجیتال

صفحه نمایش دیجیتال برای استفاده آسان در شب و نقاط کم دید
آنتنهای دریافت کننده سیگنال چند تکه ای برای حمل و نقل راحت تر کاربر
نشانگر انتقال سیگنال به زمین
بدنه ضد ضربه و ضد آب

باطری قابل شارژ
۱سال گارانتی
دفترچه آموزشی

فلزیاب تصویری چند سنسوری سه بعدی،۳D Multi Sensor Metal Detector

فلزیاب تصویری چند سنسوری سه بعدی




فلزیاب تصویری چند سنسوری سه بعدی


فلزیاب تصویری چند سنسوری سه بعدی

فلزیاب تصویری چند سنسوری سه بعدیReviewed by felezyabonMay 5Rating: 5.0فلزیاب تصویری چند سنسوری سه بعدیفلزیاب تصویری Multi Sensor Metal Detector با مکان‌یابی دقیق برای طلایابی و گنج یابی کاملا مناسب می‌باشد.طلا، عتیقه، گنج، را به سرعتو با استفاده از فلزیاب

فلزیاب تصویری 
چند سنسوری سه بعدی (مولتی سنسور تری دی)
۳D Multi Sensor Metal Detector
طلا، عتیقه، گنج، و مصنوعات را به سرعتو با استفاده از فلزیاب چند سنسوری سه بعدی شناسایی و مکان‌یابی نمایید.

فلزیاب تصویری چند سنسوری سه بعدی با مکان‌یابی دقیق برای طلایابی و گنج یابی کاملا مناسب می‌باشد.


فلزیاب چند سنسوری سه بعدی برای مکان‌یابی کردن اهداف بزرگ‌تر (۶ اینچ و بالاتر) مانند حفره‌ها، غارها، و ناهمواری ها طراحی شده است. این دستگاه برای پوشش دادن زمین‌های بیشتر با هزینه‌ی کم ایده‌آل می‌باشد.
بخش سه بعدی از سیستمی سیار، سبک، و با استفاده‌ی آسان تشکیل شده است. نرم‌افزار سه بعدی هم برای افرادی که برای سرگرمی از دستگاه استفاده می‌کنند و هم برای افراد حرفه‌ای ساخته شده است. یک فلزیاب برتر دیگر که توسط مهندسین خبره‌ی  (اکیورت لوکیتورز) ساخته شده است.
فلزیاب چند سنسوری سه بعدی یک مکان‌یاب با هزینه‌ی مناسب برای اهداف بزرگتر تا عمق ۱۲۰ فوت می‌باشد. این سیستم دارای یک مینی نوت بوک (دفتر یادداشت کوچک) برای ذخیره و فهرست نمودن اسکن جهت استفاده در هر زمانی می‌باشد. با استفاده از رابط‌های طراحی‌شده‌ی جدید، این نرم‌افزار ارائه‌های سه بعدی واضحی از ناهمواری‌های زیرسطحی را نمایش می‌دهد. با نرم‌افزار سه بعدی، شناسایی هدف سریعتر را در مناطق بزرگ داشته باشید. نرم‌افزار تصویری سه بعدی و لپ تاپ کار را آسانتر می‌کند.

فلزیاب چند سنسوری سه بعدی شامل موارد زیر می‌باشد:
•    واحد کنترل (در درون کیف دو سویه)
•    ۴ آنتن سنسور
•    کامپیوتر مینی پی سی (PC)
•    باطری شارژر دیواری
•    مینی پی سی شارژر دیواری
•    درایو فلش یو اس بی (USB) با نرم‌افزار نصب پی سی
•    پیچ میله‌ی نصب با واشر و پیچ و مهره‌ برای نصب آنتن
•    کیف حمل آنتن
•    کیف حمل دو طرفه‌ی کامپیوتر/واحد کنترل
•    ۳۶ ماه گارانتی فقط برای مولتی سنسور

فلزیاب گلدن کینگ،golden king

فلزیاب گلدن کینگ




فلزیاب گلدن کینگ



فلزیاب گلدن کینگ

فلزیاب گلدن کینگReviewed by فلزیابonMay 12Rating: 5.0فلزیاب گلدن کینگفلزیاب گلدن کینگ یک جستجوگر منحصر به فرد و با نفوذ عمیق برای گنج و مخفیگاه می‌باشد و دارای ویژگی‌هایی است که در هیچ فلزیاب دیگری وجود ندارد

فلزیاب گلدن کینگ

فلزیاب گلدن کینگیک جستجوگر منحصر به فرد و با نفوذ عمیق برای گنج و مخفیگاه می‌باشد و دارای ویژگی‌هایی است که در هیچ فلزیاب دیگری وجود ندارد

دوربین ویدئویی دید در شب ضد آبنفوذ به اعماق زمین
سنسور گازنمودار سه بعدی زمان واقعی هدف
صفحه نمایش TFT هفت اینچتفکیک فلزات و کشف حفره
حالت آفتابیحذف مواد زاید آهنی
رابط صفحه‌‌ی جستجوتکنولوژیD.I .S .S
پشتیبانی از ۱۰ زبان زنده دنیاکویل جستجو

جستجوگر سه بعدی (۳D) گنج و مخفیگاه انتظارات شما را براورده می‌سازد.

به آسانی اهداف موجود در اعماق که هیچ جستجوگر دیگری نمی‌تواند به آن برسد را در هر نوع شرایط‌ محیطی کشف نمایند.به خاطر سه کویل جستجوی مختلف و نفوذ به اعماق، فلزیاب گلدن کینگ فلزها و نیز مخفیگاه‌ها و حفره‌هایی مانند غارها، زیرزمین‌ها، تونل‌ها، پناهگاه‌ها، و قبرها را کشف می‌کند.

بعلاوه، به خاطر تکنولوژی برتر آن، نه تنها نمودار سه بعدی هدفی که کشف می‌شود را ترسم می‌کند بلکه نوع تمایز و عمق تخمینی آن را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

goldenking


نمودار سه بعدی زمان واقعی هدف

برجسته‌ترین ویژگی این سیستم، عملکرد سیگنال دیجیتال سه بعدی می‌باشد، که تا به امروز هیچ جستجوگر دیگری که برای بازیابی اطلاعات زیرزمینی ساخته شده باشد به آن دست نیافته است. همانطور که در شکل نمونه دیده می‌شود، فلزیاب گلدن کینگ نمودار سه بعدی سیگنال را در زمان واقعی رسم نموده و آن را روی صفحه نمایش، نشان می دهد.


بر روی صفحه نمایش، عمق تخمینی و اطلاعات مربوط به تمایز سیگنال هدف نشان داده می‌شود. شما می‌توانید نمودار سه بعدی را با استفاده از صفحه‌کلید بچرخانید و آن را از زوایای مختلف بررسی نمایید و می‌توانید این تصاویر را ذخیره نموده و هر زمانی که خواستید مجددا آنها را ببینید.

فلزیاب

goldenking res04

تفکیک و کشف مخفیگاه

فلزیاب گلدن کینگ دارای تفکیکدهنده‌ی فلزیاب برتر می‌باشد. این دستگاه ترکیبات آهنی، آلیاژ، فولاد، ترکیات غیرآهنی، و طلا  از هم تفکیک می کند. بعلاوه، می‌تواند دو فلز متفاوت را در فاصله‌ی نزدیک به هم کشف نماید. علاوه بر این، مخفیگاه‌ها و حفره‌هایی مانند غارها، زیرزمین‌ها، تونل‌ها، پناهگاه‌ها، و قبرها و فلزهای موجود در آنها را کشف می‌کند. زمانی که گلدن کینگ فلز موجود در یک حفره را کشف می‌کند، هم نمودار سه بعدی فلز و هم نمودار سه بعدی حفره را روی صفحه نمایش ترسیم می‌کند.

دوربین ویدئویی دید در شب ضد آب

این دوربین ویدئویی دید در شب که می‌تواند تصاویر زیر آب و روی زمین را بگیرد دارای کیفیت نمایش بسیار بالایی می‌باشد. شما می‌توانید ویدئوهایی را حتی در اوج تاریکی ثبت کرده، ذخیره نمایید و در زمانی دیگر تماشا نمایید. طول ۳۰ متری (۱۰۰ فوت) کابل به شما اجازه می‌دهد به آسانی غارها، تونل‌ها، زیرزمین‌ها، چاه‌ها، و غیره را بررسی نمایید.
goldenking res05

حالت آفتابیتکنولوژی دی آی اس اس (D.I.S.S)سنسور گاز
مدل آفتابی اجازه‌ی خواندن و بررسی آسانتر در زمانی که نور خورشید شدید است و در نتیجه روی قابلیت دیده‌شدن صفحه‌نمایش تاثیر می‌گذارد را فراهم می‌سازد. حالت آفتابی می تواند در تمامی رابط‌های منوی فلزیاب گلدن کینگ مورد استفاده قرار گیرد.کیفیت سیگنالی که از زمینبدست آمده و پردازش می‌شود توسط وضوح و پایداری آن مشخص می‌شود. تمامی یابنده‌ها و کویل‌ها تحت تاثیر منفی شرایط جوی و عوامل محیطی قرار می‌گیرند. تکنولوژی دی آی اس اس (D.I.S.S) اثر این عوامل را خنثی کرده و کیفیت سیگنال را افزایش می‌دهد. این دستگاه شما را قادر می‌سازد با چک نمودن مداوم زمین، بدون وقفه به جستجو بپردازید.سنسور گاز فلزیاب گلدن کینگ متان را که گازی خطرناک برای سلامت انسان می‌باشد تشخیص می دهد و آن را در فضاهای محبوس کشف می‌کند. اگر در محل متان موجود باشد، سیستم آن را تشخیص داده و یک پیام هشدار را روی صفحه نمایش می‌دهد.

صفحه نمایش TFT هفت اینچ

فلزیاب گلدن کینگ دارای یک صفحه‌نمایش TFT 480 در ۸۰۰ پیکسل با رزولوشن (وضوح) بالا می‌باشد.رزولوشن بالای ان شما را قادر می‌سازد کشف فلز و نمودار سه بعدی را واضح‌تر ببینید و در زمان استفاده از دوربین دید در شب هیچ جزئیاتی را از دست ندهید.

رد ترکیبات آهن

ممکن است زباله‌های آهنی زیادی در زمین تحت بررسی، وجود داشته باشد. با فعال نمودن ویژگی “رد ترکیبات اهنی” در گلدن کینگ، می تواند فلزیاب خود را قادر سازید تا فلزهای اهنی را از فهرست جستجو حذف نماید. در نتیجه‌ی این عمل، شما می‌توانید راحت‌تر به جستجو پرداخته و در زمان را صرفه‌جویی نمایید.

رابط صفحه‌‌ی جستجو

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که فلزیاب گلدن کینگ به کاربران ارائه می‌دهد رابط صفحه‌‌ی جستجو می‌باشد. شما می‌توانید در نتیجه‌ی این رابط‌ها کشف فلز و حفره را به وضوح روی صفحه نمایش ببینید که این رابط‌ها در دو فرم مختلف طراحی شده‌اند: درجه‌بندی و دیجیتال. همچنین، با دنبال نمودن قدرت سیگنال هدف بر روی صفحه نمایش، شما می‌توانید نقطه‌ی اوج را تشخیص داده و به راحتی هدف را پیدا کنید.

goldenking dprplus ekranlar eng

پشتیبانی از ۱۰ زبان زنده  دنیا

فلزیاب گلدن کینگ دارای ۱۰ زبان انتخابی می‌باشد.زمانی که یک زبان انتخاب می‌شود، تمامی منوی سیستم به آن زبان نمایش داده می‌شود. بدین وسیله، کاربر به آسانی و آسودگی از سیستم استفاده می‌کند.

goldenking dprplus ulkeler eng